مجموعه پاندا شما را به خرید بهترین محصولات کالای خواب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات تشک تک نفره بزرگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش ویژه تشک تک نفره بزرگشرایط همکاری با کارخانه تولید تشک رادمانابعاد تشک مسافرتی یک نفره

تشک تک نفره بزرگ در ابعاد ۲۰۰*۱۲۰تولید می شود و برخی از مراکز مانند هتل ها و مسافرخانه ها بیشتر تمایل دارند تا نوع بزرگ این محصول را سفارش دهند تا خریدی مقرون به صرفه تر داشته باشند.

تشک های در قطر های مختلف، با کیفیت های مختلف تولید می شوند و نه تنها در ایران سفارش بسیار خوبی دارند بلکه در صادرات هم آمار فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند.

فروش ویژه تشک

فروش ویژه تشک تک نفره بزرگ

تشک تک نفره بزرگ یک مزیت بسیار خوبی دارد و آن این است که برای استفاده تمام سنین مناسب است. در خیلی از هتل ها تشک های تک نفره بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد چه برای استفاده بر روی تخت و چه برای استفاده در روی زمین. زیرا همه افراد در هر سن و قدی می توانند از آن استفاده کنند.

تشک های تک نفره بزرگ، فروش ویژه ای دارند. آمار صادراتشان نیز تولید کنندگان را بر آن داشته تا علاوه بر کیفیت های متنوع، بتوانند حجم تولید خود را نیز بالا ببرند.

تولید کنندگان ایرانی می توانند با داشتن کیفیت بسیار خوب، فروش ویژه ای از تشک های تک نفره در بازار های مختلف جهان به خود اختصاص دهند. از کشور هایی که این محصول را از ایران خریداری می کنند می توان به همسایه های ایران اشاره داشت. البته اگر تولید کنندگان ایرانی بتوانند چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت با کشوری مانند چین رقابت کند مسلما می توانند به خیلی از کشور ها صادرات داشته باشند.

شرایط همکاری با کارخانه تولید تشک رادمان

حال که با تولیدات شرکت رادمان آشنا شدین، نوبت به شرایط همکاری می رسد. بسیاری از تارجران، برای بازار داخلی و خارجی، قصد سفارش عمده تشک را دارند. تشک های آکاردئونی شرکت رادمان در اوزان مختلفی قابل سفارش هستند.

مشتریان این امکان را دارند که سفارش تشک های خود را هم به صورت حضوری انجام دهند. هم امکان سفارش تشک به صورت غیر حضوری فراهم شده است. هر کدام از این روش ها با توجه به نیازهای مختلف مشتریان ایجاد شده است.

تشک بزرگ راحتی

ابعاد تشک مسافرتی یک نفره

ابعاد تشک مسافرتی یک نفره ممکن است بر اساس ترجیحات شخصی و همچنین فضای موجود برای حمل و نقل متغیر باشد. با این حال، ابعاد استاندارد برای یک تشک مسافرتی یک نفره عموماً در حدود ۵۰x180 سانتی‌متر تا ۷۰x190 سانتی‌متر است. این ابعاد کافی است تا یک نفر را به طور راحت در طول بخواباند. همچنین قابلیت جمع‌آوری و حمل به صورت مسافرتی را داشته باشد. با این حال، می‌توانید ابعاد را بر اساس نیازهای خود تنظیم کنید، به شرطی که مناسب برای حمل و استفاده در مکان‌های مختلف باشد.

نیره آشوری

برای سفارش عمده کالای خواب با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مژده مرشدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125824399

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: panda khab@

instagram icon اینستاگرام: panda_khab@

email icon ایمیل: pandakhab@gmail.com

مجموعه پاندا شما را به خرید بهترین محصولات کالای خواب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *