مجموعه پاندا شما را به خرید بهترین محصولات کالای خواب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت پتو نرمینه دو نفره حریر برای صادرات به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین مشخصات پتو نرمینه حریربزرگترین عرضه کننده پتو نرمینه دو نفره حریر

یکی از وسایل خواب بسیار مهم که مخصوصا اهمیت آن در فصول سرد سال بیشتر مشخص می شود پتو است که در چندین طرح و مدل و اندازه توسط شرکت های مختلفی ارائه می شود، یکی از این شرکت ها تولید کننده پتو نرمینه است که انواع مختلفی از آن را با قیمت های مختلف وارد بازار می کند. قیمت پتو نرمینه دو نفره حریر نسبت به تک نفره آن متفاوت است و می توان گفت کمی بیشتر است.

قیمت پتو نرمینه دو نفره حریر برای صادرات به عراق

مهم ترین مشخصات پتو نرمینه حریر

مهم ترین مشخصات پتو نرمینه حریر یکی از لطیف ترین و با کیفیت ترین نوع پتو ها پتو نرمینه حریر است که به خاطر لطافت و زیبایی خود بیشتر مورد پسند مصرف کنندگان می باشد.

با توجه به اینکه پتوها از جنس های مختلف تولید می شوند معمولا مردم در هنگام خرید پتو علاوه بر قیمت باید به نکاتی از جمله نرم بودن، ابعاد و نازک یا ضخیم بودن آن توجه کنند؛ برخی از پتو ها با ضخامت و بیشتر و نرمی خود مخصوص فصل زمستان مخصوصا برای نقاطی مناسب تر است که سرمای بیشتری در زمستان دارد، برخی دیگر که نازک تر هستند برای فصل پاییز و یا زمستان نیز مناسب هستند.

در هنگام خرید بهتر است اول ابعاد پتو را در نظر داشته باشید که برای یک نفر مورد استفاده قرار می گیرد یا دو نفر سپس نرمی آن و سایر موارد را در نظر بگیرید.

در چند سال اخیر معمولا برای کودکان ترجیح می دادند پتوهای نرمتری مانند پتو نرمینه و غیره خرید می کنند اما امروزه برای بزرگسالان نیز از این پتو ها استفاده می کنند.

پتو نرمینه حریر را علاوه بر استفاده برای خواب می توانید در روزهای سرد سال به روی دوش خود بیندازید و جلوی پنجره با خوردن چای گرم منظره برفی بیرون را مشاهده کنید یا به هنگام خواندن کتاب مورد علاقه خود، خود را گرم نگه دارید.

بزرگترین عرضه کننده پتو نرمینه دو نفره حریر

بزرگترین عرضه کننده پتو نرمینه دو نفره حریر عرضه پتو نرمینه به صورت عمده توسط تولید کننده آن انجام می شود اما از فروشندگان کالای خواب می توانید مدل های مختلف آن را تهیه کنید.

این محصول به خاطر داشتن کیفیت فوق العاده علاوه بر مصرف کنندگان داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر می شود که یکی از این کشورها عراق می باشد.

این برند به خاطر عرضه انواع مختلفی از این محصول به یک برند معروف و خوشنام در این عرصه تبدیل شده است و معمولا در هنگام خرید به آشنایان و فامیل توصیه می شود از این پتو خرید کنند.

برای خرید انواع پتو مخصوصا پتو دو نفره حریر نرمینه می توانید به ما مراجعه کنید، مخصوصا برای خرید جهیزیه شیک می توانید از این مدل تهیه کنید.

نیره آشوری

برای سفارش عمده کالای خواب با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مژده مرشدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125824399

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: panda khab@

instagram icon اینستاگرام: panda_khab@

email icon ایمیل: pandakhab@gmail.com

مجموعه پاندا شما را به خرید بهترین محصولات کالای خواب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *