مجموعه پاندا شما را به خرید بهترین محصولات کالای خواب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

روتختی دونفره شیک عروس

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید روتختی از تولید کنندهقیمت روتختی عروس جدیدروتختی عروس ارزان
روتختی دونفره شیک عروس

وجود یک روتختی دونفره شیک عروس در سرویس خواب یک عروس و داماد، باعث آراستگی و زینت بخشیدن به اتاق آنها می شود. روتختیهای عروس نیز انواع مختلفی داشته و با سلیقه تمامی زوجها همخوانی دارد.

برخلاف باور عده کمی از مردم که روتختی فایده و کاربرد ندارد، این محصول دارای کاربردهای بسیار بوده و وجود آن در سرویس خواب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید آن را از شرکت تولیدی روتختی عروس ایرانی خریدار کنید. امروزه روتختیها در

  • طرح
  • رنگ
  • جنس
  • ضخامت
  • ابعاد مختلفی

به بازار عرضه می شوند. این تنوع گاهی باعث می شود که خرید آن برای عده ای سخت و دشوار شود. با این حال در حین انتخاب روتختی، می توان موارد مختلفی را در نظر گرفت. از جمله این موارد می توان به رنگ و طرح سرویس خواب، رنگ و دکور اتاق و سلیقه شخصی فرد اشاره کرد.

خرید روتختی از تولید کننده

خرید روتختی از تولید کننده

خرید روتختی شیک به روشهای مختلفی امکان پذیر می باشد. به عنوان مثال به منظور خرید روتختی دونفره شیک عروس، می توان به دو روش حضوری یا اینترنتی اقدام کرد. به طور کلی خرید روتختی عروس به صورت مستقیم از تولیدی، قیمت مقرون به صرفه و مناسبی دارد.

برخی از فروشگاه ها روتختی دونفره و سایر اقلام سرویس خواب را، با قیمت کارخانه و مناسب از تولیدی خریداری می کنند. سپس مبلغی را به عنوان سود شخصی بر روی آن کشیده و مبلغ بالاتر را به خریدار عرضه می کنند. به این روش خرید غیر مستقیم یا با واسطه می گویند. همین موضوع باعث می شود تا بسیاری از مردم، خرید مستقیم و بی واسطه را به این روش ترجیح دهند.
در روش دیگر نیازی به مراجعه حضوری مشتری به تولیدی نیست، و کل پروسه انتخاب و خرید به صورت اینترنتی انجام می شود. تنها کافیست خریدار به سایت تولیدی برود و روتختیهای موجود در سایت را بررسی کند. سپس جزئیات مورد نظر را مشخص کرده ( مانند ابعاد، رنگ و غیره) و هزینه را پرداخت کند. محصول خریداری شده در زمان معین، به آدرسی که شخص در سایت ثبت کرده است ارسال می شود.

قیمت روتختی عروس جدید

قیمت روتختی عروس جدید

قیمت روتختی دونفره نیز مانند سایر اقلام سرویس خواب، متغیر بوده و به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره شده است:

  • ابعاد روتختی:

یکی از اصلی ترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت محصول به شمار می رود. به عنوان مثال قیمت روتختی دونفره شیک عروس، بالاتر از قیمت همان روتختی اما در ابعاد یک نفره می باشد. با توجه به اینکه ابعاد روتختی بسیار متنوع بوده، طیف قیمتی آن نیز همواره با نوسان و تغییر همراه می باشد.

  • جنس روتختی:

هرچقدر جنس و کیفیت روتختی بهتر باشد، قیمت نهایی آن نیز بالاتر خواهد بود. علاوه بر این نوع الیاف مورد استفاده در روتختی نیز، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این الیاف شامل الیاف طبیعی و مصنوعی می شوند. بی تردید قیمت الیاف طبیعی، به دلیل کمیاب و باکیفیت بودن آن بیشتر است.

  • مدل و طرح روتختی:

طرح، رنگ و مدل روتختی نیز تاثیر زیادی بر قیمت آن دارد.

  • وارداتی بودن یا نبودن

وارداتی بودن یا نبودن برخی از مواد اولیه، از دیگر موارد اثرگذار بر قیمت روتختی به شمار می رود.

روتختی عروس ارزان

روتختی عروس ارزان

یکی از مهم ترین و در عین حال پیچیده ترین خریدهای پیش از عروسی، انتخاب سرویس خواب و روتختی عروس شیک و باکیفیت و مناسب می باشد. معمولا زوجها در انتخاب روتختی دونفره وسواس زیادی به خرج می دهند. زوجهای جوان همواره به دنبال یک روتختی باکیفیت و شیک و در عین حال مقرون به صرفه هستند. سرویس روتختی عروس شامل تکه های مختلفی می شود، که در زیر ذکر شده اند:

  • کاور لحاف
  • روبالشی
  • ملافه تشک
  • لحاف
  • روکوسنی

البته این اقلام ممکن است در سرویسهای متلف یکسان نبوده و تکه هایی دیگر جایگزین آنها باشند. در حین انتخاب روتختی دونفره عروس، می بایست به نکات مختلفی توجه کرد. در این میان طرح و رنگ روتختی از اهمیت زیادی برخوردار است. مورد حائز اهمیت دیگر، جنس و کیفیت کلی محصول می باشد. روتختی عروس می تواند سنگ دوزی شده، حریر، ساتن و یا ابریشمی باشد. بی تردید قیمت روتختی عروس یکسان نبوده و هرچقدر کیفیت روتختی بالاتر باشد، قیمت آن نیز به همان میزان گران خواهد بود. با این حال در برخی از تولیدیها یا فروشگاه ها، می توان روتختیهای عروس باکیفیت و درجه یک را، با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه خریداری کرد.

نیره آشوری

برای سفارش عمده کالای خواب با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مژده مرشدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125824399

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: panda khab@

instagram icon اینستاگرام: panda_khab@

email icon ایمیل: pandakhab@gmail.com

مجموعه پاندا شما را به خرید بهترین محصولات کالای خواب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *