مجموعه پاندا شما را به خرید بهترین محصولات کالای خواب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عمده فروشی روبالشتی های عروس مخمل

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدی شیک ترین روبالشیطرح های متنوع روبالشی سه بعدیهمکاری با تولیدی روبالشی
عمده-فروشی-روبالشتی-عروس-مخمل

سرویس رو تختی عروس یکی از مواردی است که اتاق خواب را بسیار شیک و چشمگیر می کند. روبالشتی و کوسن نیز جزو مولفه هایی است که باعث می شود اتاق خواب ما به روزتر و زیباتر شود. خرید روبالشتی های عروس مخمل از تولیدی گزینه ایی است که نو عروسان می توانند برای اتاق خواب خود انتخاب نمایند.

این رو بالشتی ها علاوه بر زیبایی دارای جنس بسیار خوبی نیز می باشند. اگر شما جزو فروشندگانی هستید که روبالشتی عروس می فروشید ارتباط با عمده فروشی روبالشتی عروس به شما کمک میکند . با حذف واسطه ها با کمترین قیمت محصول خود را خریداری کرده و در  اختیار مصرف کننده قرار دهید.

در صورت خرید روبالشی عروس از عمده فروشی،علاوه بر اینکه سود دریافتی شما محصول با قیمت کمتری نیز به دست مصرف کننده می رسد. باعث میشود که مشتری های فعال شما نیز افزایش پیدا کند.

تولیدی شیک ترین روبالشی

تولیدی شیک ترین روبالشی

به علت حساسیت عروس خانم ها و اینکه میخواهند به روز ترین و شیک ترین سرویس خواب را برای خود خریداری نمایند رو بالشتی های عروس جزو شیک ترین رو بالشی های تولید شده می باشد. به همین خاطر در تهیه و طراحی روبالشتی های عروس جدیدترین  طراحی ها و متریال ها استفاده میگردد. این روزها برای روبالشی های عروس عموما طرح های ساده و رنگ های نود و یا پاستلی مورد انتخاب نوعروسان می باشد . ما نیز در مجموعه خود تلاش بر آن داریم که با همکاری با قوی ترین تولیدی ها محصولاتی را به بازار ارائه دهیم که جزو شیک ترین روبالشی های بازار باشند.

طرح های متنوع روبالشی سه بعدی

طرح های متنوع روبالشی سه بعدی

رو بالشتی های عروس ، در طرح های سه بعدی نیز تولید می شوند. یکی از جذاب ترین طرح های روبالشتی های جدید،رو بالشی هایی با طرح های سه بعدی است. در رو بالشی های سه بعدی طرح های بسیار متنوعی وجود دارد و گیرایی و جذابیت بالایی دارند. علاوه بر طراحی واقعی و سه بعدی، این رو بالشی ها از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردارند . مصرف کننده می تواند با خیال راحت از بین صدها طرح متنوع و زیبا روبالشتی مورد نظر خود را انتخاب نماید. این رو بالشتی ها علاوه بر زیبایی و طرح های چشم نواز دارای جنس بسیار خوب و مقاوم در مقابل عرق بدن و شستشوی می باشند.

همکاری با تولیدی روبالشی

همکاری با تولیدی روبالشی

دلیل افزایش قیمت رو بالشتی ها و سایر اقلام مصرفی اغلب  به خاطر وجود واسطه ها و دلالانی است که با افزایش پورسانت به کالای مورد نظر باعث می شوند که کالای مصرفی و با قیمت بیشتری به دست مصرف کننده برسد. همکاری با تولیدی های روبالشی باعث می شود که روبالشتی های مصرفی و روبالشی های عروس به طور مستقیم از تولید کننده به دست خریدار برسد. برای اطلاع از قیمت رقابتی روبالشتی عروس جدید مخمل می توانید به سایت مان مراجعه کنید .

خریدار می تواند به طور مستقیم  با کارگاه های تولید روبالشتی ارتباط برقرار کرده و نیاز خود از رو بالشتی را مطرح کند. با توجه به نیاز خریدالر از روبالشتی مورد نظر،رو بالشتی هدف طراحی شده و بهترین کیفیت پارچه با دوخت مورد نظر خریدار انتخاب میگردد. اگر خریدار صاحب یک هتل بوده و نیازمند این امر می باشد که روبالشی ها تک رنگ و مقاوم به شستشوی روزانه باشند. این امر در طراحی لحاظ شده و لوگو و آرم شرکت مورد نظر نیز بر روی رو بالشتی ها چاپ می گردد. یا فروشنده  عمده سرویس خواب عروس می تواند آخرین طرح های ترند را پیدا کرده و از تولیدی روبالشی درخواست کند که روبالشتی های مورد نظر خود را تهیه نماید.

کارشناسان خبره ما ،آموزش های لازم را در این مورد دیده اند و می توانند به تمام خریداران عزیز مشائره های لازم را در مورد انتخاب جنس،رنگ،طراحی و اندازه رو بالشتی مورد نظر بدهند.کافی است که با کارشناسان ما که شماره های آنان در ذیل صفحه ذکر شده است تماس حاصل کرده و مشخصات رو بالشتی های مورد نظر خود عنوان کنید.کارشناسان ما با بررسی نیازهای شما بهترین تولید کننده روبالشتی را انتخاب کرده و به ما کمک می کنند تا با هزینه کمتر بهترین خرید را از روبالشی داشته باشید.

نیره آشوری

برای سفارش عمده کالای خواب با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مژده مرشدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125824399

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: panda khab@

instagram icon اینستاگرام: panda_khab@

email icon ایمیل: pandakhab@gmail.com

مجموعه پاندا شما را به خرید بهترین محصولات کالای خواب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *