مجموعه پاندا شما را به خرید بهترین محصولات کالای خواب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پتو یک نفره لاله مدل زنبق

آنچه در این مقاله می خوانید...

ابعاد پتو یک نفرهقیمت عمده پتو زنبقصادرات پتو به عراق
پتو یک نفره لاله مدل زنبق

پتو یک نفره لاله مدل زنبق از انواع پتوهای خوش بافت و نرم به حساب می آید، این پتو به دلیل سایز استاندارش بر روی تمامی تختها قابل استفاده است. این پتو را می توان از تمامی نمایندگیها و فروشگاه های معتبر تهیه کرد.

امروزه تنوع در طرح، رنگ، ابعاد، ضخامت و جنس پتوها، باعث شده تا تمامی افراد با هر سلیقه بتوانند پتو مورد نظر خود را به سادگی خریداری کنند. پتوها در انواع مختلف یک نفره، دو نفره، طرحدار، ساده، رنگی و غیره در بازار موجود بوده و با هر سلیقه ای مطابقت دارند. افراد می توانند با نظر گرفتن ملاکهایی مانند

  • دکور و رنگ اتاق
  • نوع آب و هوا

و غیره پتو مناسب را برای خود تهیه کنند. قیمت پتوه لاله دو نفره مدل زنبق نیز بسیار متنوع بوده و تا حد زیادی، به مواردی که در بالا ذکر شد بستگی دارد.

ابعاد پتو یک نفره

ابعاد پتو یک نفره

به طور کلی طول تمامی تختهای ایران برابر با ۲۰۰ سانتی متر بوده، اما عرض آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. در هنگام دوخت طول با توجه به طول تخت دوخته می شود. البته طول پتو مقداری بلند تر از طول تخت است ( مانند طول پتو یک نفره لاله مدل زنبق که معادل با ۲۲۰ سانتی متر است). این موضوع به خاطر این است که پس از پهن کردن آن بر روی تخت، از چهار طرف تخت مقداری از پتو آویزان باشد. عرض پتوهای یک نفره بین ابعاد ۱۴۰، ۱۶۰ و ۱۸۰ متغیر است. عرض پتو یک نفره لاله مدل زنبق نیز برابر با ۱۶۰ سانتی متر می باشد. در حال حاضر پتوهای استاندارد یک نفره ابعادی برابر با ۱۶۰X220 دارند.
البته لازم به ذکر است که ابعاد پتوهای مسافرتی، کاملا متفاوت از پتوهای معمولی می باشد. ابعاد این پتوها بین ۱۹۰X85 و ۲۴۰X220 متغیر می باشد. همچنین پتوهای مسافرتی یک نفره، به دلیل الیافی که در تولید آن به کار رفته است، وزن و حجم کمتر و سبک تری نسبت به پتوهای معمولی دارند. علاوه بر این قیمت آنها نیز پایین تر است.

قیمت عمده پتو زنبق

قیمت عمده پتو زنبق

همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره شد، پتوها انواع مختلفی دارند و به همین دلیل قیمت آنها نیز طیف وسیعی را شامل می شود. خرید عمده پتو برای مکانهای خاصی مانند هتل، بیمارستان، خوابگاه و غیره، مقرون به صرفه تر از خرید خرده همان پتو می باشد. با این حال قیمت نهایی پتو لاله مدل زنبق به عوامل مختلفی بستگی دارد، که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است:

  • وارداتی بودن یا نبودن پتو
  • جنس پارچه:

جنس الیافی که در دوخت پتو مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از اصلی ترین موارد اثرگذار بر قیمت محصول به حساب می آید. از جمله رایج ترین پارچه ها حهت دوخت پتو، می توان به بامبو، پلی استر، کتان، پنبه و غیره اشاره کرد.

  • سایز:

ابعاد پتو نیز از دیگر مواردی است، که بر قیمت پتو تاثیر می گذارد. به عنوان مثال قیمت پتوهای دونفره، بیشتر از پتوهای یک نفره، کودک و مسافرتی می باشد.

  • برند تولیدی:
  • مارک تولیدی پتو نیز باعث نوسان در قیمت این محصول می شود. بی تردید هرچقدر که برند تولیدی معتبرتر و معروفتر باشد، قیمت نهایی پتو نیز بالاتر خواهد بود.

صادرات پتو به عراق

صادرات پتو به عراق

عراق از جمله کشورهایی است که روابط تجاری خوب و دوطرفه ای با ایران دارد. سالانه محصولات زیادی از ایران به این کشور صادر می شوند. یکی از پرطرفدارترین محصولات صادارتی به عراق، انواع سرویس و کالاهای خواب به خصوص پتو لاله مدل زنبق به شمار می رود.

این کشور به دلیل محدودیتهایی که دارد، در تولید برخی از محصولات خاص امکانات کافی را در اختیار ندارد. به همین دلیل اقدام به واردات آن از ایران می کند. پتو و سرویس خوابهایی که از ایران به این کشور صادر می شوند، همگی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و درجه یک محسوب می شوند.
پتوهایی که در ایران تولید می شوند، به دلیل تنوع رنگ و طرح و همچنین کیفیت بالا، محبوبیت بسیاری بین مردم کشور عراق دارند. این پتوها در حجم انبوه تولید و به صورت عمده به عراق صادر می شوند. یکی از بزرگ ترین مزیتهای صادرات پتو به عراق، وجود مرزهای مشترک متعدد می باشد. این مرزها و همچنین نزدیکی با عراق، باعث می شود تا جهت صادرات نیازی به کشتی یا هواپیما نباشد.

نیره آشوری

برای سفارش عمده کالای خواب با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مژده مرشدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125824399

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: panda khab@

instagram icon اینستاگرام: panda_khab@

email icon ایمیل: pandakhab@gmail.com

مجموعه پاندا شما را به خرید بهترین محصولات کالای خواب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *