مجموعه پاندا شما را به خرید بهترین محصولات کالای خواب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

کارگاه تولیدی روبالشتی های جدید مخمل

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید روبالشی های مجلسیقیمت روبالشی جدیدنحوه سفارش روبالشی
کارگاه-تولیدی-روبالشتی-های-جدید-مخمل

روبالشتی های جدید اخیرا مورد استقبال زیاد کاربران و مصرف کنندگان قرار گرفته است. دلیل این استقبال طرح های خاص و مدرن،کیفیت خوب و قیمت مناسب رو بالشتی های جدید می باشد.

در کارگاه های تولیدی رو بالشی سعی بر این است که متناسب با نیاز مصرف کننده،طرح ها و پارچه های متفاوتی تولید گردد. در راستای درخواست خریداران روبالشی های جدید با جنس مخمل به مجموعه ما اضافه گردید.

ما در کارگاه های تولید رو بالشتی،با تیمی از طراحان و کارشناسان خبره در این امر؛ کنار همدیگر گرد آمده ایم تا محصولاتی با بهترین کیفیت،تنوع زیاد و کمترین قیمت ممکن به مصرف کننده ارائه دهیم.

روبالشتی های جدید مخمل جزو جدید ترین محصولات تولیدی کارگاه رو بالشی ما می باشد که به علت جنس پارچه مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

علاوه بر روبالشتی های مخمل، رو بالشی های جدید دیگری نیز به خط تولیدمان اضافه کرده ایم که بتوانیم پاسخ گوی نیاز مشتریان عزیز خود باشیم.

تولید روبالشی های مجلسی

تولید روبالشی های مجلسی

سعی ما همیشه بر این بوده که با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در خدمت خریداران محترم باشیم.بنابراین با طرح ها و رنگ های متفاوت روبالشی های مجلسی تولید کردیم که علاوه بر حس زیبایی و مدرن بودن،می تواند یک انتخاب عالی برای استفاده خود و مهمانان شما باشد.

اگر از جمله کسانی هستید که به دکوراسیون منزل خود اهمیت می دهید و دوست دارید که هر چیزی که در منزل استفاده می کنید شیک و به روز باشد،روبالشتی های جدید کارگاه ما می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

رو بالشتی های مجلسی در مدل،جنس و رنگ های متنوعی در کارگاه ما تولید میگردد و می تواند به هر نیاز شما از از رو بالشی پاسخ دهد. رو بالشی های مجلسی در جنس های متنوع مثل ساتن،مخمل،لینن،کتان و …. ارائه می گردد.

ترکیب این پارچه ها با رنگ هایی مثل طلایی و نقره ای یک رو بالشی با کیفیت عالی و ظاهری لوکس به ما می دهد که می توانید در هرجایی از این روبالشی ها استفاده کنید. پارچه های ابریشم جهت رو بالشی بهترین انتخاب برای کسانی است که سلامت مو و صورت برایشان مهم است. در کارگاه تولید روبالشتی ، رو بالشی هایی با جنس ابریشم نیز تولید می نماییم. عمده فروشی بهترین روبالشتی مخمل به صورت اینترنتی در حال فعالیت هستند. که شما میتوانید به آسانی و سریع خرید خود را از طریق سایت آنها انجام دهید .

قیمت روبالشی جدید

قیمت روبالشی جدید

اگر صاحب هتل هستید و نیاز به رو بالشتی هایی در تعداد زیاد و با قیمت مناسب می باشید. یا مسئول یک پروژه بزرگ هستید و برای خوابگاه نیازمند رو بالشی هایی با کیفیت خوب می باشید. زیبایی و کیفیت در محصولات منزل برای شما در اولویت می باشد. روبالشتی های جدید ما بهترین انتخاب برای شما می باشند. شما می توانید طرح،جنس،رنگ و اندازه رو بالشی مورد نظر خود را به ما اطلاع دهید. با کمک مشاورین متخصص در امر تولید رو بالشتی های مرغوب بهترین انتخاب را انجام دهید و با کمترین قیمت محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

اگر قصد خرید عمده روبالشی را ندارید و برای مصرف شخصی خود نیازمند روبالشتی مخمل یا مجلسی هستید. برای اطلاع از قیمت روبالشی های جدید می توانید با کارشناسان و مشاورین ما در زمینه تولید روبالشتی تماس گرفته و از آخرین قیمت های رو بالشی مطلع گردید.

نحوه سفارش روبالشی

نحوه سفارش روبالشی

هر کسب و کار و هر شخص بنا به نیاز خود نیازمند روبالشی های متفاوتی از جنس ها و طرح های متفاوت است. به عنوان مثال اولین گزینه در انتخاب یک رو بالشی برای هتل،بهداشت،تمیزی و مقاومت آن در مقابل شستشو می باشد.

در طرف مقابل در خوابگاه های مهندسی،کارگری و … رو بالشی هایی مفید هستند که علاوه بر کیفیت ،با طرح هایی ساده و مقاوم در برابر کثیفی باشند.

اگر به دنبال خرید عمده روبالشتی هستید و همچنین میخواهید روبالشتی هایی  با قیمت مناسب و کیفیت مور نظر خود خریداری کنید. سایت ما بهترین انتخاب برای خرید روبالشی های زیبا و مناسب می باشد.

برای خرید کافی است با یکی از شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش ما در زمینه نحوه سفارش رو بالشی مخمل سه بعدی شما را راهنمایی کنند.

نیره آشوری

برای سفارش عمده کالای خواب با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مژده مرشدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125824399

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: panda khab@

instagram icon اینستاگرام: panda_khab@

email icon ایمیل: pandakhab@gmail.com

مجموعه پاندا شما را به خرید بهترین محصولات کالای خواب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *