مجموعه پاندا شما را به خرید بهترین محصولات کالای خواب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تشک مهمان سفری | فروش عمده تشک اصفهان | پاندا

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدی تشک مسافرتی اصفهانخرید تشک سنتی با الیاف پنبه ایابعاد تشک سنتی استانداردسفارش عمده تشک مسافرتی نوزادارزانترین قیمت تشک مهمان سفری

تشک مهمان سفری

تشک مهمان سفری هم یکی دیگر از تشک های مخصوص خانگی می باشد که با فروش عمده تشک اصفهان، توانسته ایم در دسترس مشتریان خود از سمت شرکت پاندا قرار دهیم. تشک مهمان خوشخواب، تشک مهمان رویا، تشک مهمان مسعود و تشک مهمان نساجی بروجرد از انواع فعالان این عرصه می باشند اما کدام یک برای خرید عمده مناسب هستند؟

الیاف مورد استفاده در داخل تشک، از مهم ترین پارامترهای تعیین کننده قیمت و کیفیت محصول می باشد و همانطور که مشاهده می کنید، امروزه تنوع گسترده ای از تشک مهمان سفری در بازار ارائه شده است که به لحاظ ویژگی های ساختاری از قبیل وزن، کیفیت، نوع پارچه های مورد استفاده رویه، ضخامت و …، با یکدیگر متفاوت می باشد.

پارچه ماد بافت، نمونه یکی از پارچه های خوب برای دوخت رویه تشک مهمان و مسافرتی می باشد که ضد حساسیت بوده و از طرفی، به داشتن یک خواب راحت و امن، کمک شایانی می نماید.

از ویژگی های دیگر این محصول با توجه به مشخصاتی که دارد، می توان به وزن کم، حجم پایین و بسته به بندی مناسب آن اشاره نمود که سبب شده تا در موقعیت های مکانی مختلف، به سادگی بتوان از آن استفاده نمود.

تولیدی تشک مسافرتی اصفهان

اصفهان به عنوان یک قطب اصلی برای فعالیت شرکت های تولیدی مختلف می باشد که در زمینه تولید تشک مسافرتی هم فعالیت می نمایند و محصولات این شرکت ها، امروزه به راحتی در تمامی شهرها، در حال عرضه می باشند.

از ویژگی هایی که در خرید یک محصول تشک مسافرتی، به آن توجه می شود، می توان موارد زیر را نام برد:

  • قابلیت شستشو
  • راحتی حمل و جا به جایی
  • رویه ضد حساسیت
  • سبکی
  • نرمی
  • ارتفاع تشک
  • حجم تشک
  • اندازه

این ها از جمله شاخصه های مهم و قابل توجهی هستند که در مشتریان، به منظور سفارش انواع تشک مسافرتی مورد نیاز خود، باید مد نظر داشته باشند تا در نهایت، امکان خرید محصول باکیفیت، برای ان ها ایجاد شود.

شرکت پاندا از جمله مجموعه های فعال در عرصه کالای خواب می باشد که به بهترین شکل توانسته اقدام به عرضه مستقیم انواع تشک مسافرتی در وزن های مختلف نمایند.

پارچه اعلا به عنوان یکی از پارچه های خوب و مرغوب به حساب می آید که استفاده از آن در خط تولید تشک مسافرتی، عاملی بر افزایش کیفیت و همچنین ارائه یک ظاهر زیبا با طول عمر بالا خواهد بود و شما این امکان را خواهید داشت که سفارش عمده انواع تشک را مستقیم از تولیدی دریافت نمایید.

خرید تشک سنتی با الیاف پنبه ای

خرید تشک سنتی با الیاف پنبه ای

هنوز هم متقاضیان خرید تشک سنتی در بازار کنونی، بسیار بالا بوده و بهترین نوع تشک سنتی هم تشک هایی خواهد بود که با استفاده از الیاف پنبه ای، تولید می شوند.

ضخامت بالا، وزن سنگین، درجه سفتی زیاد از جمله شاخصه هایی هستند که در خصوص تشک های سنتی شش کیلویی می توان بیان نمود و این ویژگی ها، به نوبه خود می تواند کمک زیادی به داشتن یک خواب عمیق و راحت نماید.

علاوه بر تشک یک نفره شش کیلویی، این قابلیت، بنا به خواسته مشتریان وجود دارد که بتوانند تشک های مورد نیاز خود را در وزن و همچنین ضخامت های مد نظر خود سفارش دهند.

تشک شش کیلویی، دارای ضخامت بالای ده سانتی متر می باشد و این ضخامت بالا، می تواند برای افراد بسیاری، جذاب باشد چرا که بهترین فضا را برای داشتن خواب آرام، فراهم می آورد.

اما با توجه به گران بودن قیمت الیاف پنبه یا حتی پشم درجه یک و مرغوب، برخی از مشتریان ما، به منظور کاهش هزینه ها، تمایل به این دارند که تشک های خود را با الیاف مصنوعی سفارش دهند و در این صورت هم بنا به خواسته خود مشتریان، می توانیم ضخامت و وزن را هم مطابق با سفارش آن ها، عرضه نماییم.

ابعاد تشک سنتی استاندارد

ابعاد تشک سنتی استاندارد

دوخت و پر کردن تشک سنتی، با ابعاد استاندارد دو متر در یک متر انجام می شود و این به عنوان یک اندازه خوب برای تشک های سنتی یک نفره می باشد اما هستند مشتریانی که با توجه به اندازه و یا برای مصارف خاص خود، نیاز به سفارش تشک، با سایزهای دیگری خواهند داشت.

به همین دلیل، مجموعه پاندا، این قابلیت و فرصت را فراهم ساخته است که به مشتریان، این قابلیت را بدهد که بتوانند برای ثبت سفارش تشک با سایز و اندازه دلخواه خود، اقدام نمایند.

پارچه های متقال، از اصلی ترین پارچه های مورد استفاده برای دوخت تشک سنتی می باشند و با توجه به پنبه ای بودن این نوع پارچه ها، می توان از کیفیت و سلامتی آن هم مطمئن شد.

اما باز هم قدرت خرید مشتریان خود را افزایش داده ایم و این قابلیت را باز ایجاد نموده ایم تا مشتریان بتوانند برای ثبت سفارش تشک مورد نیاز خود، نوع پارچه هایی که نیاز دارند هم انتخاب نمایند و انواع پارچه های تترون ساده و طرح دار هم از جمله گزینه هایی خواهند بود که در صنعت تولید کالای خواب، قابل استفاده خواهند بود.

سفارش عمده تشک مسافرتی نوزاد

سفارش عمده تشک مسافرتی نوزاد

شرکت تولیدی تشک مسافرتی پاندا، در زمینه تشک مسافرتی نوزاد هم فعالیت های خوبی داشته و انواع تشک با سایز 70*90 سانتی متر را با وزن مناسب و همچنین با طرح های عروسکی، ارائه نموده است.

همچنین دوخت تشک های لبه دار، تشک های تعویض پوشک و دیگر نمونه تشک های نوزادی هم از جمله زمینه های فعالیتی شرکت پاندا محسوب می شود تا نیازهای بازار را تامین نماید.

سرویس خواب سفری نوزاد ارائه شده از سمت شرکت پاندا، نمونه های متعددی را شامل می شود که در این زمینه، ارتباط مستقیم میان شما و شرکت را فراهم آورده ایم تا از تمامی شهرها بتوانید برای ثبت درخواست خود، اقدام نمایید.

بهترین راه برای مدیریت فضای منزل، امروزه استفاده از محصولاتی است که فضای کمتری را اشغال می نمایند و تشک مسافرتی هم نمونه یکی از این ملزوماتی خواهد بود که کمک شایانی در کاهش فضای اشغالی می نماید.

شرکت پاندا

ارزانترین قیمت تشک مهمان سفری

اگر بخواهیم یکی از ارزان ترین محصولات تشک مهمان سفری را به مشتریان خود معرفی نماییم، تشک سفری بدون زیپ پارچه فلامنت تولید شده با وزن 1800 گرم می تواند گزینه مناسبی باشد اما این قابلیت هم وجود دارد که مشتری، بر اساس خواسته خود، وزن تشک را کم و یا زیاد، درخواست دهد و به طبع آن، قیمت های متفاوت تری در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

مجموعه پاندا به عنوان یکی از موقعیت هایی است که شما می توانید هر نوع تشک و با هر مشخصه و استانداردی که مد نظر دارید را سفارش دهید و این شرکت، مسئولیت های مربوط به تحویل فوری، ارائه محصول باکیفیت و … را در اختیار شما قرار خواهد داد.

فروش عمده انواع تشک مسافرتی و همچنین تشک های مهمان این سایت، با تنوع و گستردگی قابل توجهی انجام می شود که اطلاعات کامل تر را ضمن تماس با ما می توانید به دست آورید.

نیره آشوری

برای سفارش عمده کالای خواب با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مژده مرشدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125824399

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: panda khab@

instagram icon اینستاگرام: panda_khab@

email icon ایمیل: pandakhab@gmail.com

مجموعه پاندا شما را به خرید بهترین محصولات کالای خواب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *